VCL  
VCL Mirrors: Main, Orcas. Frames On, Off.

Home > vcl > Artists > Shaggy > index02-by-date.html

<< 1 2 3 >>

Click thumbnail for separate window. Click text filename for same window.
Images - Page 2 of 3
zzzz.JPG
Image: zzzz.JPG   465x479 35080 bytes 2003.05.25

yep, those girls like to argue over me, i guess thats me o.O

spitty.JPG
Image: spitty.JPG   259x274 13643 bytes 2003.05.25

that is spit/slobber whatever u wanna call it, not anything else!

khem_shurz_lex_keres.JPG
Image: khem_shurz_lex_keres.JPG   490x431 31884 bytes 2003.05.25

a few freinds wanted a nice group pic of em so yea, heres khem, shurzel, lex, and keres

leaning.JPG
Image: leaning.JPG   279x396 15115 bytes 2003.05.25

strong tail....(messed up on the arm)

hey!.JPG
Image: hey!.JPG   227x527 17214 bytes 2003.05.25

dunno what are on her arms but i like em.. lol

creepy.JPG
Image: creepy.JPG   317x530 29002 bytes 2003.05.25

some creepy guy with a cool hat o.O....

colored_heart.jpg
Image: colored_heart.jpg   362x402 64754 bytes 2003.05.25

i was feeling a little violent at the moment, i dunno why but i like those goggle things.... he sorta reminds me of a bird.. lol

characters.JPG
Image: characters.JPG   436x418 30323 bytes 2003.05.25

could have been better, this was something i was making from a story i made up, the girls floating in a tank by the way and yes, i am too lazy to make fingers and toes.....

sit2.jpg
Image: sit2.jpg   323x297 17105 bytes 2003.05.02

uhmm some other female character i making up but she still has no name....

Grim2.jpg
Image: Grim2.jpg   439x537 37907 bytes 2003.04.29

some new cool guy names Grim (fear his scythe or however u spell it)

colored_guy.jpg
Image: colored_guy.jpg   282x505 70060 bytes 2003.04.23

i've decided to name this guy Ty!

bell_tail.JPG
Image: bell_tail.JPG   282x505 18056 bytes 2003.04.23

still trying to make a name for this guy....

8ballbak.JPG
Image: 8ballbak.JPG   288x514 61806 bytes 2003.04.12

he lost his 8 Ball and is all sad

8ballonball_colored.jpg
Image: 8ballonball_colored.jpg   311x479 76577 bytes 2003.04.12

CG colored version of the one before

8ballonball.JPG
Image: 8ballonball.JPG   311x479 23674 bytes 2003.04.12

Dunno how but his 8 Ball grew lol

8ball_colored.jpg
Image: 8ball_colored.jpg   449x690 122712 bytes 2003.04.09

nice CG colored 8 Ball

8ball.JPG
Image: 8ball.JPG   449x690 103764 bytes 2003.04.09

one of my new and favorite characters, 8 Ball

Sweet_Dreams.jpg
Image: Sweet_Dreams.jpg   449x338 62170 bytes 2003.04.08

poor guy, doesnt even kno whats coming....o well

pinapple.JPG
Image: pinapple.JPG   214x457 42980 bytes 2003.04.08

praise the pineapple!

food.JPG
Image: food.JPG   291x319 41558 bytes 2003.04.08

yep, she was hungry... lol

crazy.JPG
Image: crazy.JPG   420x425 66761 bytes 2003.04.08

random act of randomness

leash.JPG
Image: leash.JPG   580x518 36254 bytes 2003.03.23

yes, my slave ^.^

drawing_deprevation.JPG
Image: drawing_deprevation.JPG   426x383 66987 bytes 2003.03.23

been feeling like this lately

hunt.JPG
Image: hunt.JPG   455x313 81022 bytes 2003.03.22

yep, finally drew something, took me a while to actually start drawing but i think im back. this was going to be a gory picture but i decided aainst it. guess he lookin for somone?

Bloody.JPG
Image: Bloody.JPG   362x428 71756 bytes 2003.03.07

wouldn't that be pretty tough...? o well he must be pretty strong. i just needed to do something gory...

show5.jpg
Image: show5.jpg   356x415 18251 bytes 2003.03.07

me holding some girl...

show4.jpg
Image: show4.jpg   227x343 12247 bytes 2003.03.07

another slightly mopre complicated doodle

show2.jpg
Image: show2.jpg   164x236 8756 bytes 2003.03.07

cool doodle

Sitting_3.jpg
Image: Sitting_3.jpg   262x352 16130 bytes 2003.03.07

drawing of some lizard/dragon guy i did a while ago...

somone4.jpg
Image: somone4.jpg   241x391 104169 bytes 2003.03.07

a freind of mine named spike

<< 1 2 3 >>

All images © their respective holders.
This page generated: Mon Oct 26 01:54:21 2020
VCL